08/2 -11 Sensual seduction.

Åkte upp till Linköping och träffade läkarn Harder för en så kallad återkontroll. 
Fick de bästa nyheterna på sju år, då jag fick höra att mitt öra nu är vattentätt & friskt. 
Skulle fortsätta med penicillinkuren tre månader till vilket innebär magbesvär och diverse dieter, men hujeda mig, det är det värt! Jag har tagit en steg mot mänskligheten.
Åh jag kan inte beskriva lyckan jag känner just nu!

Efter sjukhusbesöket checkade vi in på Espresso House, där vi tog varsin kaffe och kaka. 
Sedan vandrade vi runt i endel butiker och hittade bland annat 7 st kuddar på Indiska, som vi gick runt och bar på. Haha måste vart en vacker syn! Underbar känsla att trippa fram på kullerstenarna när solen börjar ta plats igen. Äntligen! 

Som ni ser på bilden provade jag även på Sushi för första gången i mitt liv.
Eftersom jag inte är speciellt förtjust i rökt lax och annat tjaffs, var jag ganska bered på att bli  besviken, men av min förvåning tyckte jag dock att det var riktigt gott, och är glad att jag vågade prova påt'. Perfekt om man inte är så jättehungrig! Blev inte sådär äckligt mätt som man blir när man istället väljen bufé och vräker i sig tills det helt enkelt inte får plats någo mer. 

Väl hemma tog jag tag i mitt rum som numera inte bara ser ut som en klädhög, utan en relativt behaglig lya. Lyckades även, med lite hjälp av Jorma, att sätta upp teven på väggen, så har lite mer yta att röra mig på framöver. GÖTT KÖTT!
jag borde plugga. Ah det borde jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0