06/2 -11 This Business Of Art.

Hektisk lördag! Först jobb fram till klockan halv fem, då jag var så trött att jag knappt orkade ta mig hem. Sedan snabbmat och plugg för hele schlanten' innan det kom ett par flickor och hämtade mig. Vi begav oss till Johannes där jag, Linnéa & Elvira gav järnet på dansgolvet! 

Därefter halkade jag på en isfläck och fick troligtvis en lätt hjärnskakning. haha tur att ingen såg mig! Vandrade trots omständigheterna bort till Babar där jag plockade upp Hanna och gick vidare till Patrik och hans vän. Bråkade med en liten jycke, blev halvt misshandlad, och somnade slutligen i soffan tillsammans med Hanna. Ganska skön kväll ändån! 

På söndagen däremot var det inte lika skönt.. Vaknade med världens bula & diverse blåmärken. 
Men jag överlevde och efter ett par painkillers & en bit left over pizza var jag nästan på topp igen. Eller ah, nästan i alla fall...

Helgen fick dessutom ett fint avslut i Säby tillsammans med trevligt filmsällskap. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0