...

Dag 16 – Min första kyss



Minns att vi tog sällskap hem från Tranås dåvarande "fritidsgård" eller vad de nu gillar att kalla det. Vi hade spelat tevespel på storskärm och utmanat varandra i biljard, i rummet bredvid. Kanske rent av vart uppe i skatehallen och kollat in killar på rullbrädor.
Hur som helst var det kallt ute.
Inte så kallt att man behövde jacka, men jag minns väl att jag hade
en störtcool stickad, svart mössa på huvudet och ett par DCskor på föttera'
Minns även hur förälskad jag faktiskt var i den här killen.
Pirrade sådär löjligt i magen där vi stod nedanför trappan mot järnvägsstationen.
Och sedan ägde den rum, min första kyss.
Om man nu kan kalla det så.
Minns att jag sorgligt nog avbröt den med att börja apskratta några sekunder senare
men det är en anna story.
hej & hå va sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0