25/2 -11 From The Bughouse.

Ganska ovärd skoldag idag. Hade endast webbdesign & journalistik.
Håller i och för sig på med reklam och kroppsspråk på jourrnalistiken, vilket är sjukt kul!
Men med tanke på den fruktansvärt dryga håltimmen på över två timmar hade jag lika gärna
kunnat stanna hemma. Menmen lika bra att vara skötsam!

Efter skolan åt jag världens godaste quornpytt och tog en lång, efterlängtad, varm dusch.
Sedan sov jag en timme eller två innan Jacob kom förbi och hämtade mig. Vi for till ICA och handlade, sedan lagade vi tacos och parkerade oss framför teven resten av kvällen.
Tack för ännu en fin kväll!


Här kommer bilderna sen förra helgen. Det var lika grannt som det ser ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0