13/2 -11 Good old fashioned.

Startade söndagen med att försova mig. Smart drag mr Christer! 
Skulle befinna mig på Badhotellet klockan halv nio men vaknade fem över halv och kom en halvtimme försent. Som tur var gjorde det inte så mycket, utan jag fick gott om tid att ta för mig av frukostbufén och konversera med mina jobbkamrater innan det var dags för våra behandlingar. Spenderade någon timme i poolen & ångbastun, sen fick vi som sagt varsin behandlig (julklapp från Wienerbageriet). Själv valde jag massage, vilket var bland det skönaste jag vart med om. Bugar & bockar Wienerbageriet.



När man kom hem var det fullt hus och kalas för min hemkommna bror.
Dundermiddag, efterätt och en omgång kortspel, sen blev jag upplockad av Jacob.
Svängde förbi Hemmakväll och hyrde ett par filmer, sedan for vi ut till Säby.
Ännu en trevligt avslut på helgens bravader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0