22/2 -11 That feeling that remains'


Dag 14 – Mina drömmar

Av det jag kommer ihåg har mina senaste drömmar varit mycket lyckliga, lätta och egentligen inte handlat om något speciellt. Personer som betyder något eller någon jag bara sett en skymt av. Ganska knas det där med drömmar. Undrar ofta hur jag får ihop all skit? Ena dagen är det äventyr, leenden & oväsentliga händelser. Andra dagen en helt vanlig vardag och en annan dag en flummig resa genom alla världens vrår tillsammans med ett gäng fantasigestaler. Varför man drömmer om just vissa personer, platser och händelser är ett evigt mysterium. Lyckas alltid överraska mig själv med mina drömmar. Kan sitta i klassrummet och vara helt utom denna värld. Befinna mig någon helt annan stans.
Älskar att dagdrömma, men det är alltid lika tråkigt att vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0