05/11-11 Ain't no sunshine.

Självaste Hanypany fyllde 19 i helgen så jag slänger upp ett par läckra bilder i kompensation för den försenade födelsedagspresenten. Du vet hur fruktansvärt mycket jag tycker om dig!

Skolan är fortfarande slappare än vanligt och jag likaså. Gör inte ett skit, men ändå är jag för seg för att ta tag i saker när de väl dyker upp. Har jag helt tappat ambition? Eller är jag bara allmänt virrig? Tror på en kombo av dem båda! Har så mycket i tankarna just nu. Jag menar.. jag åker ju till Afrika om 20 dagar? GAALET' har inte fattat det än. Har haft fullt upp med förberedelser inför resan, samt stressat med Klickéredaktionen och en pissig svenskauppsats som jag aldrig lyckas ta tag i. Nu är det även dags att fixa bidrag till julshowen då jag ska filma och dylikt. Spännande och se om jag hinner med allt. 20 DAGAR! Gaaah. 

Idag föll hur som helst årets första snö och dagen började med snabb polka och rundtennis.
Resten av dagen gick, som alla andra måndagar, väldigt snabbt och hemma har jag inte gjort någon nytta. Skulle som sagt ta tag i svenskauppsatsen men det är fullkomligt omöjligt. Det är alldeles för lätt att sätta på favoritspellistan och göra onytta. Hittade bland annat ett gäng teckningar och lappar vi gav vår mor bak i tiden. Fruktansvärt kul. Här har ni ett av mina konstverk. 

Du behöver inte hetsa? haha WTF. Jaja jag hade säkerligen en fin tanke bakon gåvan.

Förövrigt var jag på Sacomässan förra veckan och hittade min drömutbildning såehehe känns ganska klappat & klart! Helgen började med förfest @ Maddes place, samt en utgång med tequila-race' födelsedagsbarnet i ära. Efter det en mycket bakfull uppstigning och en fika med Marco & Jens innan jag, Hanna, Carl och John tog dödsturen hem till Tranås igen. Fixade lite med PA't sedan blev det en även en ytterligare tur till jönköping innan helgen försvann.
Mycket särpräglad men skön helg. Bjuder på ett par bilder som bevis.

Nu tänker jag sova och förhoppningsvis drömma lika vackert som igår natt. Gunatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0